Piteå

jag har varit i Piteå under helgen och bott på havsbadet. Ja, som ni kanske förstår så har jag badat väldigt mycket men jag har även haft väldigt roligt utanför badhuset. Jag var där med kulturskolan, jag spelade trumpet och sånt. Jag bodde med Johanna, Eloise och Emma i ett fyrbäddsrum. Jag och Eloise sov i enkelsängar medans Johanna och Emma sov i bäddsoffan. Jag sov dock en halv natt i bäddsoffan med dem för jag somnade med Johanna på mig under kvällen och blev kvar där för de ville inte väcka mig. Vad söta ni är! Hotellfrukosten var svingod och jag kommer inte äta frukost hemma igen. Inte på ett tag iallafall.
Just nu har jag lite panikångest för på onsdag far vi till Stockholm och jag måste packa IDAG! Dessutom måste jag sälja 3 tandborstpaket IDAG! Jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Inte vet väl jag vad jag ska ta med mig till Stockholm- Uppsala. Hjälp. Nej, jag kan inte sitta här och skriva när jag måste sälja tandborstar. Nu ska jag gå till Anneli och Tord, de måste köpa tandborstar av mig! Hejdå!
/Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0