Stockholm!

Hej! Nu sitter jag här på datorn igen. Mitt sista inlägg var att jag skulle packa...gissa vad som hände. Jag packade ingenting. Jag fick istället panik kl 10 på kvällen på tisdagen. Nu sitter jag iallafall här i Stockholm och skriver ett blogginlägg. För tillfället bor vi hos Familjen Tronning. På fredag, tror jag, så åker vi till Uppsala och hälsar på Ellis. Då bor vi där en natt, sedan vaknar vi kl 5 på morgonen och far till Arlanda för flyget går typ kvart över 7. Medans jag sitter här så lagar resten mat. Det blir grillat med smulpaj till efterätt. Idag var det 16 grader i skuggan på morgonen så det blev frukost på deras balkong. Ungefär vid halv 1 så åkte vi till Barkabys Outlet, där köpte jag en Pumakofta, en pixarfilm, fotbollsskor(de var inte köpta på outletten dock men i en affär bredvid kallad Intersport) och ballerinaskor. Skulle även köpa en Björn Borg bikiniöverdel men den satt så konstigt. Imorgon så far vi på stan. Där ska jag gå in på H&M, JC, BikBok, Kappahl, Lindex och sen ser vi ju om det blir några fler. Jag  har det svinskönt här- det enda minuset är att hundarna inte är här och så Kela och Ellis. Plus att jag inte kan köpa så mycket kläder för allt ska få plats i väskan också. Jaja, jag får väl ha på mig allt istället. Nu ska jag kanske gå och se min Pixarfilm eller så väntar jag tills vi kommer till Ellis. Jo, förresten, ni undrar säkert vad för film min "Pixarfilm" är. Ni vet att förut (eller är det så fortfarande?) innan filmen började så var det alltid en kortfilm innan. Tillexempel så var det en kortfilm med några fåglar på en elledning innan Monsters Ink filmen. Denna film som jag har köpt är en samling med typ 10 sådana kortfilmer, det är bara volym 1. Det finns säkert 3 volymer men jag hittade bara den första. Min pumakofta som jag köpte är bara helsvart men skitsnygg, mina fotbollsskor är typiska Adidasskor- sånadär i läder med vita ränder på svart bakgrund. Mina skor är bara svarta, men har ett jättesött blommönster på insidan, det var typ bara därför jag köpte dem. Och för att man kunde handla två par och få 50% på det ena paret och mamma hade redan ett par skor hon ville köpa. Nej, nu är maten klar så det blir inget filmtittade för stunden. Kanske senare men nu ska jag äta. Hejdå!

/Evve

Kommentarer
Postat av: melinda

avis

vill oxå shoppa!

2010-05-13 @ 20:09:11
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0