Stockholm/Uppsala

Kom på att ni inte har fått se bilderna från Stockholm och Uppsala. Jag har några bilder på mammas mobil också, men de kommer nog upp senare.
Avresa;
Flygbilder;
STOCKHOLM
Barkaby Outlet;
Inköp;
*Pumakofta
*Ballerinaskor
*Pixarfilm (bilden)
Stockholm centrum;
Inköp;
*Fotbollsskor
*Bikiniunderdel
UPPSALA
Picknick;
Påväg hem från picknicken;
Vitsippor;
Inköp;
*Randig tröja- JC
Fotbad i fontän vid slottet;
Trädgården vid slottet;
Slottet;
Domkyrkan;
Botaniska trädgården;
Kyrkogårdsallé;
Körsbärsträd;
Träd och lång uppförsbacke;
Så det var alla bilder jag har fotat som är bra nog. Jag lägger som sagt troligen ut några fler bilder sen som jag fotat ur mammas mobil. Hejdå igen!
/Evve

Kommentarer
Postat av: melinda

sommarsommarsommar! :D

2010-05-22 @ 00:33:12
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0