Ansiktstvätt

Jag har en ansiktstvätt som heter Netruogena Black-head Scrub 2in1, och den funkar svinbra för min hud.
Den senaste tiden har jag använt den som ansiktsmask medans jag borstar tänderna och då råkar jag ibland komma med tungan över läppen och får lite ansiktstvätt i munnen.

Ni tror säkert att jag då spottar och försöker få ut det ur munnen men icke sa nicke! Den smakar jättegott.

Eftersom att jag nu vet om att den smakar gott så, även om det inte är bra för kroppen att äta ansiktstvätt, så sätter jag ibland dit tungspetsen med flit bara för att få smaka lite. Jag tänjer på mina egna gränser. Jag är olydig mot mig själv och blir sedan sur på mig själv för att jag vet att den inte är till för att bli uppäten men då ska jag vara trotsig och sätta dit tungspetsen igen bara för att provocera.

Ja, jag vet redan att jag är konstig.



Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0