Crying Rivers

Har just sett The Notebook, trodde aldrig att jag skulle gråta. Jag grät till exempel inte till Titanic. Men denna film, jag grät så mycket så, åh vad den var sorglig. 


OBS! OM NI INTE VILL VETA SLUTET SÅ LÄS INTE VIDARE!!!!!!!


Tur att den slutade lyckligt iallafall. Jag trodde att hon skulle välja den andra killen och så slutade den olyckligt, men när hon parkerade bilden på Noahs gård så bara rann tårarna. Den är så bra! Dessutom så dör de, liggandes bredvid varandra hand i hand.

Jag önskar att jag kunde radera att jag sett den och se den igen. Det är helt sjukt hur bra den var!!

Jag gråter ännu, nästan så jag skakar. Jag vet, jag är svintöntig men det är min blogg så jag får vara töntig i den!

Kommentarer
Postat av: melinda

ååh, den filmen måste jag bara se

2010-11-02 @ 12:27:45
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0