Den här saken är helt onödig!

Jag har slut på rubriker igen..


Varför håller jag på med fotboll?
Jag frågar mig den frågan varenda gång innan en match, varenda träning där det går tungt, varenda uppvärmning.

Sen kommer stunden under en match när allt flyter på. Bollen är vid mina fötter och jag känner att jag får alla passar, sticker iväg och skickar iväg en ny exakt passning som kommer rätt på foten på lagkamraten som fortsätter att passa vidare. Jag får en passning och gör en väggning, benen bara springer dit jag vill, jag är utanför min kropp och spelar, ja det är svinskönt. Då vet jag att jag har valt rätt sport, att jag verkligen kan gå hur långt som helst.
Så kändes det idag för några sekunder och det väger upp för alla tunga träningar, alla dåliga matcher jag har gjort idag på träningen innan denna.

Ville bara dela med mig av känslan, någon kanske förstår vad jag menar. 








Vårat lag är underbart!


Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0