Don't you know

bion var bra, men inte asbra (som serien).
De har klippt bort massa saker som händer och dessutom så slutar den mitt i allting.

Ja, det sög.

Då måste man vänta tills 2an kommer ut också. Dessutom tyckte jag inte att de var så jättebra skådespelare, de var lite stolpiga. Men effekterna var väldigt bra! De var väldigt imponerande. Jasper från Twilight är ju Sokka så det var ju bra, han är nästan lite snygg. Huvudrolls-killen från Slumdog Millionaire var Zoko. Sen kände jag inte igen så många andra.

Efter filmen så övade jag och Alice lite gitarr tills våran lilla spelning på Stacken den 28 ( ja, det är min födelsedag då), kan ju bara säga att jag får hoppas att jag blir sjuk. Låten är jättesnabb och jag är trög på att flytta mina fingrar. Någon koppling som inte går fram.
Det var allt, hejdå!

Kommentarer
Postat av: melinda

jag har verkligen ångest inför den 28:e

2010-11-14 @ 18:39:54
URL: http://mellz.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

fin header :)

2010-11-14 @ 18:52:20
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0