Filmlista

just nu så laddas de här filmerna ner:
The Joneses
Sense and Sensibility
Bright Star

Seddan filmer:
The Last Song
The Proposal
When in Rome
Because I Said So

Typ alla filmer har varit bra hittills, fick gråta lite i The Last Song, tyckte så synd om lillebrorsan.
Haha, nu ser jag att alla de här filmerna är romantiska på ett eller annat sätt. Ja, lugnt för min del.

Innan jag dör hit så ska jag se om någon vill umgås som jag sa förut.

Oj, vad det har blivit mörkt ute! Jag måste tända ljus och lampor ser jag. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: melinda

åh, vad mysigt med ljus!

jag vill jättegärna se the last song

2010-11-01 @ 16:50:00
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0