Fishy Fishy Fishy

Jag har inte skrivit på ett tag men jag har haft så mycket att göra. Okej, det där var en lögn, men jag har faktiskt bara nördat Glee och när den var slut så började jag att streama den andra säsongen så då sitter jag där igen.

Därför skriver jag nu under lektionstid. Vi ska snart redovisa så vi måste gå igenom hela alltihop för att se om det låter bra.

Jag ska sjunga på invigningen till World Cup idag och sen ska jag nog titta Moulin Rouge på datorn om jag is. Började att kolla den igår men jag var inte riktigt på humör så jag ska göra ett nytt försök idag.

Hejdå!


Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0