Första advent.

Ja, det är då första advent idag vilket betyder att det är min födelsedag!
Jag känner mig inte ett dugg äldre och det känns faktiskt inte som att jag fyller år idag om jag ska vara ärlig. Fast det har varit en jättebra födelsedag ändå! Vi spelade och sjöng på stacken hela dagen idag, var ganska så roligt.

Sedan får jag inte glömma att nämna alla tusen gratulationer jag har fått, både på Facebook och i det verkliga livet, tack så mycket!


Just nu gör jag ingenting, mamma och pappa har farit på julbord och jag ska äta middag snart. Sedan blir det träning om jag hittar någon skjuts, fast det gör inte så mycket om jag missar träningen. I och för sig så behöver jag den, jag blir så lat annars. Nog för att jag är det nu också.

Jaja, skitsamma om det. Jag hittade en liten sak på Ellis blogg som jag kanske ska testa mig på, men jag vill inte vara härmapa så jag kanske börjar om ett tag. Typ lite senare idag eller något.

Jag har inte så mycket mer att säga, kan rabbla upp alla mina presenter jag fick i morse/fredags!

# En platttång
# Värmeskydd
# Årskort på Dundret
# "Skynda dig att älska"- boken
# Öronhängen x 4
# Presentkort på Engla (smyckesbutik)
# Pengar
# Schampo + balsam
# Necessär
# Mjukidsdjur
# Klubba
# Plektrum
# Armband
# Lite smink
# Glittersak till håret

Jag tror att det var allt, hejdå!


Kommentarer
Postat av: melinda

sånt dära glitter :o

2010-11-28 @ 21:25:56
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0