Fotboll

Konstigt nog har jag aldrig haft den rubriken, trots att det är det enda jag pratar om under träningstiderna.
Iallafall så var det första träningen idag!
Det var jobbigt men väldigt roligt. Jag blev trött i benen bara av passarna innan träningen ens börjat och efter uppvärmningen var jag genomsvettig. Vi hann inte så mycket mer eftersom det bara är 45 minuters träning, men vi spelade lite småmatcher fyra gånger var (vi var indelade i lag).
Nu ska jag duscha (äntligen!), klä på mig och sen så sticker jag till Eloise eller så kommer hon hit. Har inte umgåtts på år!





Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ello

HAHAHAHA XD Det behövs verkligen fotas nu XD Den där bilden måste ju vara typ 2 år gammal XD haha XD Får börja konka med mig kameran igen ;P

2010-11-07 @ 22:15:02
URL: http://muffinsform.wordpress.com

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0