Grattis Melinda!

Ja, Mellis fyller ju år idag, så rubriken till henne!

Jag har varit på träning idag, den första var svinjobbig den andra kändes inte lika jobbig.. fast jag fick ett sån där brännmärke på knät- inte ett likadant som Hanna, inte ens i närheten. Med det svider ändå.
Sen kom jag hem till röding och mos! Tyvärr var det vanligt potatismos och inte pulvermos men det funkade ändå. Svingott med mat!

Nu: Duscha och raka benen
Senare: Planera lite fika till mitt kalas ( läs för alla mina vänner som vill komma) imorgon!
Senast: Gå och lägga mig, förhoppningsvis i tid idag.

Imorgon ska jag troligen med Eloise på badet. Måste nå till den där jobbiga bottnen som aldrig vill vara grund nog för mig! Om jag vill ha bra betyg i gympa vill säga, och det vill jag ju. Så då gäller det att öva, öva, öva.
Dessutom måste jag köpa ett par simglasögon, men de lyckas alltid tappa bort sig själva.
Jag lovar att under hela min tid som badare så har jag tappat bort minst 6 st simglasögon! Asså räkna ihop hur mycket pengar det blir tillsammans. Jag hade kunnat köpa massvis med kläder för de pengarna..
Men denna gång så ska jag inte tappa bort dem! Ska skydda dem med mitt liv, även om jag drunknar på kuppen. hehe..

Tänk er aftonbladets huvudrubrik;

14-årig flicka i drunkningsolycka. Skulle rädda simglasögonen och kvävdes under ytan medans kompisen Eloise, 15 år väntade i ovisshet i bassängen.

Det skulle vara något.
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: linn

haha du är ju tokig :p

2010-11-25 @ 20:40:35
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se
Postat av: Ellenor

men gud va hemsk du är flicka lilla! och förresten så kan jag joina när vi ändå snackar om att tappa bort simglasögonen... :)

2010-11-25 @ 22:40:19
Postat av: melinda

hah tack ewe :)

2010-11-27 @ 15:46:41
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0