Gym

Idag var det friluftsdag så jag och några andra for på gymmet i två timmar. Det var svinskönt!
Jag har cyklat, gått lite i någon gå-maskin och roddat lite. Sen på slutet körde jag bara jätte-lite armar men nu ser man nästan att jag har muskler.

Jag sitter just nu och äter två mackor med kniv och gaffel, så blir det när man har döda-ont i framtänderna. Speciellt när det är sega och tjocka mommosbröd. Men det är verkligen värt det!

Nu är jag lite irriterad men det har snart gått över. Dansk kl 6. Sen inga andra planer för dagen, får väl jobba lite på min krönika eller börja skriva brevet till So:n. Eller så kollar jag Glee. Jo, jag ska kolla Glee, resten får vänta. Dessutom är det bara tre avsnitt kvar av säsongen sen måste jag vänta tills hela andra är klar så att jag kan ladda ner den.

nej, hedjå.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0