Hate us 'cause we're beautiful! Well, we don't like you either!

Sitter och internet shoppar!

Men jag gör er besviken med att säga att det är åt pappa. Han behöver tydligen nya tröjor.


Alla cheerleader-ramsor sitter kvar inne i huvudet, typ:

Knock em' down, roll around
Come on defence work! (publiken: work!)

eller:

It's all right, it's okay
'cause your'e gonna pump our gas some day!


Jag vet inte men jag blir helt galen i allt sånt där efter den filmen. Det kanske mina kära vänner har upptäckt redan. hehe..

Nej, nu ska jag kolla på någonting åt mig också. Hejdå!



Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0