hur många?

Jag sitter här och ska klä på mig. Nej, jag är inte ny-duschad, nej jag är inte ny-vaken, och slutligen nej, jag är inte naken.

Jag har bara suttit i pyjamas hela dagen. Vaknade kl 10 och har sedan vandrat omkring i mina skönaste byxor och min Horsepower-tröja.
Men nu kommer stunden då jag måste klä på mig vanliga kläder. Jag ska nämligen på stan och fika och då kan man inte se ut hur som helst. Jag har fettigt hår, stinker säkert och har ingen vidare lust att klä på mig.
Ni ska vara nöjda att jag ens klär på mig. Det krävs mycket innan jag gör någonting frivilligt idag. Det är dessutom fotboll idag så jag kommer duscha, det är helt säkert.
Plus att Elli inte heller har duschat på hela lovet (snart 5 dagar)! så vi kan vara äckliga tillsammans.

Nu ska jag klä på mig, hejdå!


såhär ser mitt hår ut ungefär, och jag har inte ens vax i!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0