I

Idag så har jag sett at det finns några stycken av mina vänner som inte mår bra. Jag vill hjälpa dem, ni ska bara veta hur mycket jag vill hjälpa dem.


Solen skiner, snön smälter och det känns precis som vår. Men jag vill inte ha vår, jag vill ha vinter. Jag vill att det ska snöa stora lappvantar och att det ska vara minusgrader. Jag är aldrig nöjd. När det väl blir stora lappvantar och minusgrader kommer jag klaga på att det är kallt och att solen aldrig tittar fram. Sån är jag.

Jag har tänkt att umgås med någon idag, jag vet inte vem men jag får väl hitta någon. En riktig vän.

Nu kommer pappa och säger att vi måste skotta och sånt, det sög ju. Jaja, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: ida

<3!

2010-11-01 @ 13:24:54
URL: http://idajohanssson.bloggplatsen.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0