I'm everything your'e not.

NU har Elli, mellis och alice just farit hem. Louise for hem lite tidigare.
Vi kollade Bring it on. Den filmen äger! Jag har skämt ut mig något för alla mina vänner, men tur som är så accepterar de mig för den jag är. Hoppas jag.

Jag orkar inte duscha idag för vi har träning imorgon (jag vet att jag är äcklig). Äntligen börjar fotbollen! Har den sämsta konditionen någonsin känner jag.

Nu ska jag tvätta ansiktet och sen sova. Det hade varit skönt att duscha, man kanske skulle göra det ändå. JO, jag gör nog det!

Några "fina" bilder på mig och Viggo.




Godnatt!

Kommentarer
Postat av: linn

vad söta ni är ! :)

2010-11-04 @ 20:58:31
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0