Jag upptäcker..

Jag har upptäckt en sak som jag hatar med vissa blogg-namn.
När det är tusen bokstäver i namnet t.ex; evvvvvellinnahannnu.blogg.se |evelina hannu|
Asså, hur ska man komma ihåg det?

Eller; hurmangörenelefantpåtiodagar.blogg.se |hur man gör en elefant på tio dagar|
Vad har det egentligen med bloggen att göra? (så länge inte hela bloggen kretsar kring hur man gör en elefant på tio dagar) 

Eller den värsta sorten; jjjaggtyckckerommgroonaartoooooor.blogg.se |Jag tycker om gröna ärtor|

Båda sakerna blandat i ett namn. Dessutom så vill jag påpeka- varför har man ett blogg-namn med massa å, ä, ö så att man måste göra om allting till o eller a. Bara jobbigt att läsa. men om ens namn innehåller de bokstäverna så ska jag inte klaga.


Dessutom när jag ändå håller på att klaga så ska jag nämna att alla reklamer t.ex på MSN som blir stora när man råkar dra musen över dem, eller börjar låta när man kommer in på en sida gör så jag vill se reklamen mindre! Hur smart sätt är det egentligen för alla reklamgörare runt om i världen? Folk irriterar sig mer på dem än någon annat.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0