Jag vet inte!

Asså jag har tappat blogg-lusten totalt. varje gång jag kommer hem och sätter mig framför datorn så tar jag alltid upp Facebook, Mailen, Bloglovin', Bilddagboken och Ett nytt inlägg. Ett nytt inlägg är det första som kryssas, jag orkar helt enkelt inte skriva om min ointressanta dag där ingenting har hänt. Jag får inga idéer och mina fingrar vägrar att skriva.

Imorgon är det redan skola och jag känner verkligen inte att jag har sovit ut någon natt. Sovmorgon på tisdag men fortfarande så behöver jag sova längre än till åtta. Jag önskar att jag hade tio meter till skolan så jag kunde vakna halv åtta och ändå komma i god tid. Jag skulle hinna äta lunch hemma de dagar då maten var oätlig, jag skulle kunna hämta gympa-kläderna innan vi skulle ha haft gympa. Allt skulle ha varit så mycket lättare! men samtidigt vill jag inte flytta till ett nytt hus, jag vill bo kvar här så länge som möjligt.

Jag kanske går gymnasiumet här iallafall. men jag vill ju flytta till Uppsala, det verkar ju svinfint att bo där. Jag skulle få nya vänner och jag skulle spendera mer tid med mina systrar. Jag kanske inte är redo att flytta till södra Sverige när jag är 15 år. Kela flyttade ju, men hon klarar sig alltid hur hon än gör. Dessutom så är jag inte ens lite lik Kela när det kommer till självständighet.
Ellis stannade ju kvar här till gymnasiumet och hon har ju också klarat sig väldigt bra. Men jag vet inte vad jag ska gå om jag stannar, jag vet inte vars jag ska gå om jag flyttar. Jag vet vars jag ska bo om jag stannar, men jag vet inte vars jag kommer o om jag flyttar. jag vet vilka mina vänner är om jag stannar, men jag vet inte ens om jag kommer att få vänner om jag flyttar. Jag vet att jag kan fortsätta med fotbollen om jag stannar, men jag vet inte vad jag ska göra om jag flyttar. Samtidigt så kanske allt det jag inte vet visar sig vara så mycket bättre än om jag hade stannat. Men vill jag flytta och sedan vara tvungen att flytta tillbaka på grund av att jag inte klarade av det? Det blir pinsamt att komma tillbaka som någon misslyckad människa som är för feg och inte kan bo utan sina föräldrar.

ÅÅÅÅHHHH! Jag vet inte! 



Kommentarer
Postat av: linn

blev grymt sur på den sista meningen, betyder det att jag också borde känna så?

seriöst, jag tvekade att flytta av samma orsaker, sen kom jag på att jag faktiskt kan ändra mig och flytta tillbaka till gällivare om jag vill det, eller så får jag det skitbra i piteå och vill kanske t.o.m. bo där när jag gått ut, vem vet? du ska inte känna dig dum om du tror att du kommer vilja flytta tbx till gällivare, men du, det blir nog bra hur du är väljer

2010-11-21 @ 17:55:19
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se
Postat av: Evve

men jag ska flytta till Uppsala, du bor 30 mil bort, kan komma hem på helgerna och ta ledig för att fara hem. jag kommer att komma hem 4 gånger per år. uppsala är typ 150 mil bort..

2010-11-21 @ 17:59:26
URL: http://sarahevelina.blogg.se/
Postat av: linn

juste.. du kommer nog inte ångra dig om du gör det iaf

2010-11-21 @ 20:31:23
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se
Postat av: Evve

det är det jag är rädd att jag kommer göra..

2010-11-21 @ 20:44:52
URL: http://sarahevelina.blogg.se/
Postat av: linn

om du ångrar dig kan du faktiskt byta gymnasium

2010-11-23 @ 20:35:25
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0