Linns 15års dag

Ehm, jo jag ska fara till "byn" idag med Linn, Mellis, Ello och Ida. Vi ska fira Linn som fyller 15 år. 

GRATTIS LINN PÅ FÖDELSEDAGEN! DU ÄR MIN ENDA HUND-VÄN, BRA ATT DU FINNS! PUSS!

Jag har köpt en jättetråkig present men jag visste inte vad jag skulle köpa så hon får nöja sig med det, tyvärr.
Bussen går kvart över fyra och jag ska hinna packa lite till och sedan äta middag, fast vi får ju middag där med men iallafall..
Man blir aldrig less på mat, right?

Nu måste jag kolla in Facebook en snabbis.

Dessutom så har jag och Eloise skrattat en hel del i skolan idag, tur att vi har varandra!
Vi ska även sitta bredvid varandra på bussen, får ju se om det går utan att vi blir utslängda för att vi lever om för mycket. Hehe..
Hejdå!

söt bild på Linn för några år sedan när hon sov över!

Jag och Eloise slutar aldrig att vara galna!

Kommentarer
Postat av: linn

hahah omg! :)

presenten är inte viktig, det viktigaste för mig är att ni vill komma :)

2010-11-12 @ 15:20:10
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0