Lyxigt

just nu sitter jag här och sätter in massa nummer på våran nya telefon. Det är bärbar- tack och lov för det! Nu slipper jag sitta fast i väggen när jag pratar med någon, nu slipper jag säga "vänta, jag ska bara gå och kolla". Skönt.
Nog för att vi har haft en bärbar telefon förut med den gick sönder för ungefär ett åt sedan så jag har redan glömt bort hur lyxigt det är.

Jag skulle gå ut med hundarna efter att jag hade ätit, men nu ligger Alex här och snarkar bredvid min stol så jag tror inte att jag orkar. Jag ska lägga in några nummer till, sen får det faktiskt vara!

hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0