Matten

Jag försöker jobba matte men det fastnar aldrig och så finns det ingen facit till det jag håller på med just nu..

Senare när jag har fått jobb-lusten tillbaka så ska jag plugga No. Dessutom så har vi en gympalektion som vi ska leda för fyrorna på måndag. Undra hur det kommer gå då. Hojj, snart är helgen slut och den har inte ens hunnit börja!

Tidigare idag så har jag varit och fikat med mamma och pappa. Det var väl trevligt, sen försökte jag umgås med Eloise men hon höll på med läxor så det gick inte. Då tänkte jag också göra ett försök men det gick ju inge vidare.
Inte för henne heller av vad jag förstår av hennes status på Facebook:

Eloise Hjärtström
matten: fatta inget, svenskan: blev misslyckad (krönikan) so: värdelöst, nu ska jag försöka plugga på no provet... om inte det går skit också...
för 26 minuter sedan
Hejdå.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0