Min första kärlek

Ehh, ja den kommer väl någon gång. Lätt sak att skriva om..



Idag så har jag inte gjort desto mer, varit i skolan och så. Eloise blev spådd av Eivor idag och det skulle bara hända bra saker i hennes liv tydligen.
Nu ska jag kanske basta om jag orkar och sedan så är det sängen som gäller, måste sova lite bättre nu så jag orkar upp på mornarna. Men snart vänder veckan! Tänk ändå vad snabbt en vecka går. Måndag är supertrist, slutar tidigt men sedan kör i tre timmar, efter det blir det tisdag, då är det sovmorgon och sen lång dag men skönt ändå. 
Sen blir det mitten på veckan, trumpetlektion som man har fruktat i en hel vecka, det är dans som är lite tråkigt men vi skrattar en hel del där. På torsdag så är det ingenting, lite stressigt på eftermiddagen när fotbollen börjar fyra och slutar halv sju men det funkar också. till sist är det fredag och då går dagen snabbt, även om den är lång.

Fast imorgon så missar jag dansen för faster och krister kommer och firar mig i efterskott för faster har varit i Borlänge. lite roligt ord det där Borlänge. Jag brer på med norrländskan och säger BÅRLÄÄÄNGÄ  medans sörlänningar  pratar fint och säger borlenge. på ett ungefär alltså. jag låter lite värre.

sedan på fredag far jag på elevrådsutbildning och är i luleå hela dagen, bussen går 6.30. jag kommer att dö.
men sedan ska jag stanna i luleå hela helgen och hälsa på mina kusiner. det ska bli kul!

nej, nu ska jag basta, hejdå!



ni är bäst, ingen protäst! (det låter bättre med ett "ä" där, right?)

Kommentarer
Postat av: linn

(L) :D

2010-11-30 @ 22:11:50
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se
Postat av: melinda

du är också bäst äwä!

2010-11-30 @ 22:14:31
URL: http://mellz.bloggplatsen.se
Postat av: Elli

haha ohhhja, <3! dumed! attu är bäst =)

2010-12-01 @ 21:29:39

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0