Presentera mig själv.

Jag är en 15 årig(första gången det skrivs!) norrlänning som bor/är född i Gällivare.

Jag tycker om att sjunga och är med i två körer, jag spelar fotboll ungefär 3-4 gånger i veckan med damlaget och mitt egna lag 95/96.
Ehh, jag tycker om choklad, mjölk och att fika. jag har mina små söta vovvar som jag också gillar.

Jag har två syskon, en mamma och en pappa som jag tycker väldigt mycket om. Vi bor i ett blått hus på Röllekavägen 21, inga stalkers släpps in. 
jag gillar att sova, men inte för länge, alla mina vänner säger att jag är morgonpigg men jag vet inte.
annars läser jag ganska mycket. jag är barnslig på ett bra sätt vill jag tro och så är jag väldigt kittlig.

jag vet inte vilket gymnasium jag ska gå, stanna här i eller flytta till den stora staden Uppsala och bo där med min syster. jag vet inte heller vad jag vill bli när jag är stor.

Jag lyssnar på all bra musik, typ Coldplay, One republic och The fray. 

Jag tror det var det mesta i några korta meningar.

Kommentarer
Postat av: linn

viggo = liten ? :o

2010-11-29 @ 16:01:21
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0