Stämmer

Jag läste just Yonnas blogg och där skrev hon hur hon har svårt att krama och säga jag älskar dig till någon. Hon skrev också att det värsta hon vet är komplimanger.

Asså jag håller verkligen med henne! när någon ger mig komplimanger så vet jag inte riktigt hur jag ska ta det, jag mumlar typ tack tillbaka för det känns så jobbigt att ta in det.
Är det för att jag har dåligt självförtroende och inte tror på dem? för jag har inte speciellt dåligt självförtroende, visst finns det dagar då man bara vill gräva ner sig eller sätta en kasse på huvudet, men det har ju alla.
Jag kan inte heller säga jag älskar dig till någon för det känns så onödigt typ, det är något extremt stort för mig att säga så. Inte för att jag inte tycker att alla i min familj eller liknande förtjänar det, för de förtjänar det verkligen men det går bara inte att säga. Typ som Knocke och Smocke i Bamse som har jättesvårt att säga förlåt om ni fattar?
det känns så dramatiskt och teateraktigt, lite svårt att förklara men så känner jag iallafall..

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0