tandställning.

Ja, idag så fick jag ju tandställning, den gör inte lika ont som jag trodde och den är inte så besvärlig som jag trodde. Men det är ju bara första dagen så det kommer väl senare..

såhär ser den ut:

okej, kameran laddade ur så det få bli i nästa inlägg!


idag är det ingen dans så jag har inget att göra, får väll sitta och stirra på datorn i x antal timmar. fast jag och mamma ska också på stan en snabbis för jag måste köpa en present till Linn och så ska jag köpa en ICA-tygkasse.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: ida

fick du räls då? :D:D

2010-11-10 @ 16:47:09
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0