Jag ska gå ut med hundarna pappa, jag ska bara kolla lite snabbt (börjar skriva blogginlägg)

Detta är min lista över det jag har hunnit göra idag:

Sovit för länge (glömde bort hundrastningen)
Tittat en film
Tittat Tv
Klätt på mig
Suttit på datorn

Ja, jag vet, chockerande eller hur? Jag förstår inte heller hur jag har hunnit med så mycket idag, det är helt sjukt!
Det kanske blir filmkväll ikväll iallafall. Det ska nog bli kul. Undrar bara vilken film vi ska se...hm, har ju sett de flesta nu när jag har laddat ner typ 10 filmer.

Ni får gärna komma med filmförslag! Hedjå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0