Viggo,Viggo,Viggo

Jag vaknade av att Viggo skällde. Jag gick till fönstret för att kolla vad det var. Det spö-snöade (om man kan säga så om snö?), jag gick ut, hämtade in Viggo och somnade om. Jag vaknar en kvart senare av att alla hundar skäller. Jag försöker skrika "tyst!", men det lät nog mer som ett hest väsen.
De fortsätter skälla och jag blir sur och går ner och skriker ordentligt denna gång, de fortsätter skrika och jag ger upp. Jag sätter mig framför datorn och kollar film. Sen turvisas alla hundar med att komma in och klaga.
Jag ignorerar dem tills för ungefär 40 minuter sedan, jag var tvungen att gå ut med dem. Jag har gått hela elljus-spåret så att de ska klara sig till kl tio ikväll.

Jag ser just att utomhus så börjar traktorn att ploga vägen utanför, men han som sitter där inne pratar i mobiltelefonen. Får han verkligen göra så? Är inte bilen/traktorn/lastbilen "No Phone Zone"?

Jag ska fråga Ida om jag kan vara med henne idag, jag har frågat Eloise men hon hade ont i huvudet. Nu ska jag äta någonting innan jag hungrar ihjäl, har dessutom lite ont i huvudet själv. Och i svanken.

Rolig historia- Viggo drar, jag har dåliga vinterskor, traktorn har plogat stigen så det är ishalt, lite nysnö har kommit ovanpå så det är extra halt. Jag halkar till, Viggo fortsätter dra, min rygg böjs konstigt och Voila!(franska), jag har ont i svanken. Haha..



Hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0