World Cup 2010

Har jag varit på idag. Vi kollade bara herrarnas stafett och sedan så försökte jag få en bra bild på Markus Hellner med min mobil. Jag kan säga att det inte gick så bra.

Jag fryser om händer och tår men det var kul att kolla iallafall. Jag tyckte svinsynd om Polen som kom sist typ fem minuter efter den personen som var före honom. När prisutdelningen var färdig så gick jag till alla barnen som stod och väntade på Markus (jag är också barn, jag fick ju till och med gå in gratis!) för att fråga om jag skulle få hans väst. Jag skulle seriöst göra det men då var det tusen småbarn framför mig som skrek om de fick hans väst innan han ens kom i närheten av mig och då kastade han upp den i luften framför ungarna.
Såklart fick en liten åtta-åring västen och han kommer ändå slänga den när han blir tolv. Jag förtjänade den bättre!
Jaja, life sucks and then you die.

Hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0