You're free to leave me,

Jag har kollat Moulin Rouge idag och nu kollade jag klart den.
Det var en bra film och jag hittade en snygg kille som också kan sjunga!







Ewan McGregor (2001)








Synd bara att han absolut inte är lika snygg som under 2001, nu är han 39 och gift sedan 1995 och har två döttrar.
Men jag kan fortfarande vara lite kär i den yngre versionen av honom!

Inte konstigt att han blev gift så tidigt om han har sett ut sådär en gång i tiden, plus att han verkligen kan sjunga..

Nu ska jag borsta tänderna och kanske lägga mig tidigt för en fredagskväll. Vi får väl se..


Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0