Bilder,

Idag har jag varit ut mestadels av dagen, sen så vreds ju klockan till baka en timme så den här dagen har varit väldigt lång!

Jag, Elias och Aaron for ut och åkte lite bobb och tefat. Vi tog lite kort som jag kan ladda upp. det var riktigt skönt ute, kändes som vårväder!
Det får mig att tänka på vårdagarna då man har grävt en liten grop där man har någon renfäll och varm choklad och lite godis, elden värmer lite och fläsket är i halstret. Solen lyser och det är bara några minusgrader ute. Skotern står en bit bort och hundarna skäller i bakgrunden. Det är en lycklig familjeutflykt för mig, jag kan gärna skippa korvgrillningen när man håller på att frysa händerna av sig.

Senare på dagen for vi till Mommo och Moffa för att fira Ellen som fyllde sju år, tänk, hon var två år gammal när hon kom hit från Kina och nu är hon sju, det är jättekonstigt hur snabbt tiden har gått. Hon fick iallafall massa småsaker som jag alltid ville ha när jag var sju, men jag minns inte att jag någonsin fått de grejerna. I och för sig så fick jag ton med andra grejer som jag uppskattade minst lika mycket. Det är inte som att jag har nytta av något av det jag önskade när jag var sju. Eller kanske plastköket. Vem vet, jag kunde ha blivit en superkock vid det här laget.
Därifrån har jag också några bilder!

Nu ska jag kolla om någon av mina nio filmer om jag håller på att ladda ner har laddat klart. Annars så händer inget, alla kusiner har farit hem. Hejdå!




Kommentarer
Postat av: ida

två likadana bilder ? :o:o

2010-10-31 @ 23:17:11
URL: http://idajohanssson.bloggplatsen.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0