But your'e not here

Kan ingen annan skriva på sina bloggar?  jag skriver varje kvart typ.

Lite tråkigt att bara kunna läsa sina egna inlägg medans man lyssnar på depp-musik och då blir man bara mer deprimerad! Jag vill ha tillbaka min vante, sen ska jag sluta ha kontakt med människor jag inte känner riktigt bra, det är slut med att umgås med 4 olika personer som jag inte känner bara för att en kompis vill det. Visst, det är kul i stunden men efteråt känner jag ånger, sån otrolig ånger. Och av ånger kommer ångest och den känslan är inte trevlig. Ingen av dem egentligen, för av ånger undrar man vad det är för fel på en, varför gjorde man så? dessutom vet man att ångesten ligger och gnager i knutarna och snart slår till. Det är hemskt.

Nu ska jag äta pannkaka och vindruvor! Yeah!

I början av Justin Biebers låt - Down To Earth, säger viskningen "maffia" i början eller hör jag helt fel?


Can I ever be normal?

Kommentarer
Postat av: linn

jaha, och när kommer dom glada inläggen ? :)

och du, enligt mig är det inte positivt att vara "normal", alltså ingen är likadan som en annan, "normalt" finns inte :)

2010-10-21 @ 16:16:39
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se
Postat av: ida

haha evve man kan ju lära känna folk. och vad gjorde du som du ångrar, umgicks med nytt folk ? :/

2010-10-21 @ 16:31:44
URL: http://idajohanssson.bloggplatsen.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0