Faceboom will blow your mind!

Min nya slogan till Idas nya idé!



Jo, jag har fått min jacka nu och jag älskar den! Synd bara att den inte är så varm..
Idag var det skola som vanligt, efteråt gick jag med Eloise en bit innan jag svängde av till OKQ8 och köpte ett telefonkort, så nu är det bara att smsa! (0706546263)

Senare idag är det kör, det ska bli kul att sjunga lite. Innan det måste jag öva lite på gitarr-läxan som vår musiklärare gav oss, får se hur det går då..

egentligen har jag ingenting att skriva, ville bara uppdatera lite. Jag kanske ska vara med Ida och Kalle imorgon. Men det är bara kanske.

Hejdå!





Kommentarer
Postat av: ida

HAHA YEAH NICEE !

2010-10-18 @ 16:08:24
URL: http://idajohanssson.bloggplatsen.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0