Grattis Alicia på 15årsdagen!

I morse var jag på promenad med Linn och Nero och Viggo, det var ganska så kallt och så rymde hundarna iväg ett tag.

Vi bestämde att efter att jag har ätit frukost, hon duschat och vi båda slagit in Alice present så ska vi dit och fira henne! Jag har gjort det snyggaste paketet i världshistorien åt henne, det är LILA ( I know, cool, right?) mer säger jag inte. Eftersom Isac sitter och stirrar på när jag skriver så slutar jag att skriva nu, jag måste verkligen äta frukost, håller på att hungra ihjäl! HEJDÅ!




nU BLEV JAG SUR NÄR MAMMA ÄR SÅ IRRITERANDE!

Kommentarer
Postat av: idaaaa

ofta ni ska fara redan nu ? ;o

2010-10-30 @ 12:56:22
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se´/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0