I like you a lot, think you're really hot!

Lady GaGa - Boys Boys Boys

Wild Cherry - Play That Funky Music

Kaiser Chiefs - Ruby

Bra låtar jag har lyssnat på idag. Är på ganska bra humör, jag har varit på stan och ville veta hur mycket jag hade på kortet. Jag tog ut en hundring och tog även en minneslapp för att se. Jag har 870 svenska riksdaler på kortet! Jag känner mig rik. Dessutom så har lagt undan en behå och ett par trosor på Lindex. Det var tjugo procent på alla underkläder om man har clubkort så jag och mamma ska hämta dem på måndag, vi var också och fikade på Alla tiders Café, det som är ihop satt med Lyckopigan (backmans bosättning), de har gott fika! Nu känner jag mig nöjd. Det är en trevlig känsla kan jag tillägga för er som inte känt den känslan på ett tag. 

Jag följer nog med på middagen ikväll som jag snackade om i förra inlägget. Kanske.

En sak som jag inte är nöjd med är att min norrbottensring är borta (snyft) och så har vi fotbollsuppehåll. Det är synd. Men i november då startar vi träningen med damlaget igen och med barbros lag. Då blir det hårdträning. Vi får väl se hur det går.
Nu ska jag hitta en Robbie Williams låt som fastat i Huvudet men jag vet inte vad den heter. Hejdå!



Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0