If i could, I would

Jag sitter här ensam i huset nu. Ida fick skjuts hem från Ica så jag gick med hundarna hem igen och nu sitter jag här. Jag måste diska efter våran plätt-frukost och dammsuga lite på nedervåningen. Sen måste jag bädda våra sängar och städa mitt rum.
Kul, va?

Senare idag kommer mamma och pappa hem. Önskar att de kunde ha stannat längre i Luleå, det är så skönt att vara ensam.

Jag vet att vi ska uppskatta allt vi har, men det går inte.
Det finns så mycket jag vill ha här i världen.
Tillexempel att allt ska lösa sig precis så som jag vill.
Jag vet att det aldrig kommer hända, men man får önska, eller hur?


Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0