Judendom och Svenska

Nu sitter jag här i skolan och väntar på att Svenskan ska ta slut. För att fördriva tiden så skriver jag ett inlägg och jobbar på om judendomen.

Eloise jobbar om The Eviroment och läser upp vartenda ord hon skriver, haha hon är lite rolig ibland.

Nej, jag måste fortsätta jobba nu, vi slutar ju snart.
Nästa vecka är det prao och veckan efter det är det äntligen lov! På Halloween (lördagen) så fyller Alice år, men jag måste till Kituna och gratta min kusin Ellen som fyller sju, eller åtta jag är inte säker. Det är hemsk att inte veta hur gamla mina kusiner är. Jag får hälsa på Alice på dagen innan vi far eller något, men först måste jag köpa en present.


Mina planer för idag är att köra Platt Mage, Stark Rygg på tv:n. Vi fick sovmorgon från gympan för att senare göra något hemma, vi skulle egentligen ha gjort det igår men jag gör det idag! Imorgon har vi sovmorgon från mentorstiden också för att vi har prao nästa vecka och lärarna har därför inget att berätta för oss.

Nu måste jag jobba.

Tjarå!



Liten sommarbild från Uppsala, tänk om jag snart går gymnasium där!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0