kören och andra grejs

Innan kören börjar som den gjorde kl 7 idag så var jag med Ida och Johanna. Jag skulle först gå till Ida och så skulle vi gå till Johanna tillsammans, men jag upptäckte halvvägs att det skulle bli en omväg så jag gick till Johanna direkt så fick Ida komma senare.

Där gjorde vi inte så mycket, fick lite dåligt samvete när vi lurade en person på MSN, men det var inte vårat fel att den där människan är så extremt lättlurad!

Nu ska jag sitta på datorn ett tag och öva lite gitarr. Måste verkligen fixa det här med musiken för jag vill få MVG och det är inte så svårt att få, bara man reser sig från rumpan och tar tag i det! Så det ska jag göra.

Jag har inte så mycket mer att berätta, jo, det är klart nu att jag ska vara med Ida imorgon. Vi ska mötas på tågstationen (lång historia), eller hur Ida?

Mamma drog just fram en klänning från Kelas garderob som jag inte använt på typ 2 år, vilket är synd för den är jättefin, känner mig bara så tjock i den. Men jag ska ha den ändå! Får väl ta en kofta över eller något. Sen hittade hon en jättefin tunika som jag har sett förut men inte velat använda för att den är för stor men kom på nu att man kan ha den till leggings, så den ska jag använda någon dag i veckan också. Skönt att planera i förväg såhär för annars får jag panik på morgonen när klockan är tjugo i åtta och jag inte vet vad jag ska ha på mig. Jag vet inte varför men det är alltid svårt att välja, det går inte heller att välja på kvällen för sen på morgonen så kanske man inte känner för att ha de kläderna.

Nu ska jag plugga lite engelska om jag har med det hem och försöka tänka vad som kan tänkas komma till gympaprovet imorgon för jag har glömt att fråga om ett häfte. hehe, smart, jag vet. Men det var tydligen bara nio frågor, så hur svårt kan det vara egentligen? Jag måste skärpa mig om jag ska klara mig igenom gymnasiet. Nog om det.

vi hörs!

Fina körsbärsblommor från Stockholm!

Kommentarer
Postat av: ida

hehe joo, mke mke lång historia :D (a)

2010-10-18 @ 22:33:51
URL: http://idajohanssson.bloggplatsen.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0