Bildbomb

Alex Day – The World Is Mine (I Don't Know Anything)

Green Day – Wake Me Up When September Ends

Arctic Monkeys – Fluorescent Adolescent

Tingsek – Nothing, Nobody, Right & Wrongs

Kent – Gravitation

Har just duschat, nu ska jag ta på mig riktiga kläder och inte sitta pyjamas hela dagen.
Igår var det helt sjukt på msn, jag och alice var samtidigt inne på min msn och terrade alla som var inne, jag har suttit på facebook och snackat med folk också. Idag har jag inga planer, vi får se vad som händer.

JO! Jag har visst en plan, jag ska hjälpa Alice att ta tid när hon springer kondistestet. Efter det vet jag inte, får väl ringa någon och se om de vill umgås. Eller så kanske jag är med Alice efteråt. Jag får se.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: ida

hahahahha sjukt fina bilder då ;)<3

2010-10-17 @ 13:24:42
URL: http://idajohanssson.bloggplatsen.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0