Nattbio och Jasmine-byxor.

Lite udda rubrik men jag ska förklara.

Imorgon 23.30 så är det nattbio på Blå Forell. Det är tre filmer som visas och allt är klart där vid 6 på morgonen typ. Jag ska kanske gå dit och om jag går dit så blir det med Emma, Alice, Elli, Johanna och Lina om jag fattade rätt. Jag vill bara se den första filmen för de andra två är skräckisar och ni som känner mig vet att skräckisar inte är bra för mitt hjärta. Eller stämband. Eller nerver för den delen.

Nu ska jag värma vetekudden, åh nej! Jag måste renbädda först. typiskt. Men sen ska jag värma vetekudden och ta på mina Jasmine-byxor(ni vet, Aladdins flickvän). De är så bekväma! Nöjd med det köpet. Vi får hoppas att det blir roligt imorgon.

juste! jag ska på middag hos familjen Henriksson också om jag orkar. Vi får väl se. Brukar inte vara så kul där. hehe.

Vi hörs!





Jag måste hyra den filmen, kommer inte riktigt ihåg den. Visst finns den som film?





Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0