Nattbion = dödstråkigt

Jag sov typ under sista filmen, kollade hälften av andra filmen och tvingade mig igenom första filmen. Vampyrer suger är overkill, väldigt overkill. för överdriven och konstig. bara några scener som var roliga.

den andra filmen (vad den nu hette) var en skräckis, tydligen en dålig sådan men det vet jag ingenting om för jag var rädd ändå även fast jag tittade bort under halva filmen. blev bara riktigt rädd en gång.

den tredje filmen kommer jag inte i heller ihåg vad den hette, den sög iallafall, det jag såg av den. typisk barn-humor. när de slår sig hela tiden och halkar i massa äckel. nej, nej. inte roligt.*

nu ska jag äta lite frukost och sen blir det att trötta ut sig tills ikväll, vill somna tidigare än inatt. eller morgon var det nog?
nåjo, hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0