Och så blinkar det till

och jag känner att jag mår svinbra! jag har massa vänner som jag älskar och umgås med.
jag lär känna nya människor och får ibland känna den där sköna känslan i magen av välbehag och nervositet.
allting känns bra, jag har inga problem för stunden och, ja allt känns bra!





Men lika snabbt så släcks det ner och jag känner att jag skiter i allting, det går ändå åt skogen! Jag vill inte umgås eller känna nya människor för de försvinner lika snabbt eller så är den där känslan av nervositet bara irriterande och kan inte försvinna. "att man aldrig kan känna sig självsäker", tänker man.


Just nu ligger jag mitt emellan, jag känner nervositeten men samtidigt självsäker, "vad är det värsta som kan hända egentligen?" tänker man då.
Jag får se hur jag mår imorgon, lite svårt att förklara hur jag menar men ni kanske förstår.

tjarå!



Längtar till sommaren igen, men samtidigt till vintern
Åh, jag känner mig så splittrad! vet inte hur jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: ida

där beskrev du fan exakt i ord hur jag känner.

ådå menar jag EXAKT. de är de tankarna som far runt i min skalle hela tiden. kan inte allt bara vara som man vill varenda jävla dag ? ;( <3

2010-10-18 @ 22:59:50
URL: http://idajohanssson.bloggplatsen.se/
Postat av: ellis

men svårt. du väljer helt enkelt ett program i uppsala som du tycker låter KUL. om det nu är så att uppsala inte funkar vilket det kanske inte gör, sånt är livet, så har du två back up-program i gve. TADA.



och ställ dig i bostadskö! om du inte redan gjort det. uppsalahem, heimstaden, vasakronan

2010-10-19 @ 04:44:36

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0