Platt mage, stark rygg

Jag har just kört rubriken, det är ett träningsprogram på tv:n. Ja, jag vet. Det låter skittöntigt men som jag sa måste eftersom, som jag sa så hade vi sovmorgon från gympan igår och måste därför träna på egen hand enligt våran gympalärare. Jag är inte så vältränad men jag tyckte ändå inte att det var så jobbigt. Jag ska nog göra det när jag inte har något bättre för mig, vilket är aldrig, men ändå.

Nu ska jag kanske duscha (hallå, jag duschade igår!) annars så vet jag inte. Hejdå!



Bokomslag för Träna hemma med IformJa, hon är jättejobbig och typ ler hela tiden, men man kollar ju bara på skärmen ibland. Dessutom är det en svinjobbig berättarröst som försökte peppa mig men jag ville bara stänga av ljudet!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0