...potential

Snön öser ner, typ som ett tjockt täcke. Jag är seriös, alla som bor i Gällivare kommun, kolla ut.
Bara därför slutade det. Typiskt.

Jag hatar att man alltid måste skriva en rubrik till sina inlägg, ibland känner man för att inte ha någonting där uppe. SÅ irriterade. Mellanslag fungerar inte heller, tro mig. Jag har försökt ett antal gånger. Jag får väl fundera ut någon tills inlägget är klart.

Idag har ingenting hänt, varit irriterad nästan hela dagen förutom på matten där det gick ganska bra idag.
Lyssnar på lite depp-musik och försöker glömma bort att jag ska på dansen om ca 20min. Nu kom jag på det igen. 
Härligt.

Datorn är jättekonstig, jag vet inte varför. Jag är jättekonstig, jag vet varför men kan inte sätta ord på det.


Jag orkar inte skriva någonting, mina fingrar bara släpar sig fram över tangenterna. Jag vill lägga mig i min säng och låtsas att jag har en oändlig sovmorgon och kan ligga där och göra allt jag vill utan att jag behöver röra mig. Typ folk som håller upp min bok åt mig och byter blad när jag har läst en sida, folk som ger mig varm oboy utan att jag behöver dricka, folk som får mig att känna mig typ glad och att allt funkar som vanligt.
Det lär ju aldrig hända.


Allt du har väntat på krymper på nära håll
allting omkring dig är långsamt som jag
allt du har väntat på kommer så småningom
när jag är borta är du...

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0