Rent

Ida for just hem

Jag kollar Rent, jag har sett den hos Ellis och kände för att se den igen så jag laddade ner den och nu sitter jag här framför datorn och tittar den.
I morse var jag ute på en promenad med Linn, Nero och Ture. Det var väldigt skönt, förutom att jag höll på att försova mig. Hehe..

Senare idag så ska jag inte göra något speciellt, börjar 10 imorgon så jag får en liten sovmorgon. Sen ska jag väl duscha och kanske jobba lite matte. Vi får se om det där med matten, kanske borde ta tag i det om jag vill höja mitt betyg.

Nu ska jag fortsätta kolla, hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0