Shout, let it all out

Idag så har jag jobbat till fyra och sedan har jag varit på stan till fem, jag var tvungen att fara hem för att hinna städa innan hela halva släkten kom.

När jag väl var hemma så hade mamma vaskat och dammtorkat och dammsugat till mig så jag behövde (behöver) bara bädda. Tack mamma! Sen åt jag middag med mamma och pappa för familjen Grape var försenade, de hade precis åkt från Luleå så de kommer fram ungefär kl tio ikväll. Jag går och lägger mig innan tio så slipper jag bädda! Åh, vad jag är smart ibland!

Jag har ingen vidare skrivarlust, har märkt att den bara kommer när jag är deppig över någonting. Vilket är ett bra tecken just nu. Inte så kul för er läsare då men, ja.

Jag ska se om jag har några bilder att ladda upp, jag måste skaffa något intressant och kul att skriva om!



Finaste bilden från PSG iår! <3

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0