sur och deppig

sitter och försöker plugga matte, men antingen har Niklas räknat riktigt fel eller så är det jag som är helt tappad bakom vagnen. imorgon är det matte-prov. jag siktar på vg. högst. sen på torsdag är det so-prov. det lär ju också gå skitbra.





nu ska jag sätta högsta volym på Justin Biebers nya album på Spotify och strunta i att jag aldrig kommer hitta ett gymnasium jag vill gå. eller någonting. dessutom måste jag sluta spela fotboll om jag flyttar. mitt liv suger. hejdå.


okej, tolka inte in för mycket i detta inlägget, jag känner mig bara sur och deppig. det försvinner. det säger iallafall Ellis.





in a way i feel betrayed
why would you listen this time if you didn't listen the last time
why would you realize it now if you didn't realize then
i know i'm not the one who is hurting the most
but yet i feel pain..


du av alla

Kommentarer
Postat av: melinda

alla har sina stunder, säger som ellis.. det försvinner.

finns iaf här om du vill prata eller om du bara vill ha roligt och släppa allting för stunden.

2010-10-05 @ 21:13:26
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0