Ugglor och andra väsen som borde sova

nu borde jag egentligen sova (som rubriken säger), men jag har ingen större lust så jag skriver ett litet blogginlägg istället.
Jag sover ju nere i Kelas rum där vi har datorn för tillfället så då kan jag sitta här och uggla hela natten om jag har lust.

Det är något damp med våran dator så allting är jättelitet, hoppas det försvinner tills imorgon!


Jag och Linn for inte till Alice på dan, jag for dit ensam på kvällen istället, men sen kom Eloise, sen Dennis och Emma, sen Johanna och Ida, Therese och Ellenor och Isak. Linn kom inte alls för hon hade farit till byn.

Vi fikade och pratade och sånt där, sen for jag hem vid halv nio ungefär, då har jag suttit på datorn och pratat med alla som var i vårat hus vid den tiden.

Jag har nyss duschat och det kändes väldigt skönt! Enda minuset är att mitt hår inte kommer att vara så vackert när jag vaknar imorgon. Men det får jag ta tag i då.

Nej, jag måste sova nu så att jag inte sover bort hela dagen imorgon! Godnatt och sov gott!
Jag ska ladda in bilderna från ikväll, men jag har helt enkelt inte haft tid idag. Så det blir en annan bild, en från Frankrike bestämmer jag nu!


Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0