Beställd

Nu är vinterjackan beställd, skönt! Annars har inte så mycket hänt. Det var sista matchen för säsongen igår. Vi förlorade men vi gjorde ett mål iallafall. 

Nu ska jag försöka att spara så mycket pengar som möjligt, ska inte köpa så mycket i frankrike. Jag vill har råd med en bärbar dator. Vill ju helst ha en Mac men det lär jag ju inte ha råd med. När jag går ut gymnasiet så får jag nog pengar så att jag har råd men jag hade behövt en före det. Speciellt om jag ska flytta till Uppsala och gå gymnasium där. Om jag nu hittar något jag vill gå. Hojja!

Jag vill ju inte flytta ifrån hundarna och jag vill inte bli kvar här. Inte för att det är så hemskt om jag inte flyttar. Jag har ju vänner här och allt. Men jag hade velat ha något eget, eller ja, något eget tillsammans med Ellis. Men vi kanske inte får en lägenhet, jag kanske inte kommer in på gymnasielinjen som jag vill gå där, jag kanske inte klarar av det utan vill komma hem igen. Jag vet inte.

Samtidigt så kanske det går svinbra att bo där, vi kanske får en jättefin trea, jag kanske älskar gymnasielinjen som jag kom in på, jag kanske får tonvis med nya vänner. Jag vet inte. Jag får fundera. Men jag måste ha funderat klart till jul. Det största problemet för mig just nu är lägenhet. Vi måste hitta en lägenhet, Annars kan jag inte flytta till Uppsala. om man inte får ett studentrum när man går gymnasiet. då är det lugnt. Jag vet inte.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: melinda

duuuu upptaterar! :DDDDD

det är ju bra attu har några tankar om vad du vill göra och inte göra, fast du ändå inte vet å ja du fattar

2010-09-12 @ 17:19:08
URL: http://mellz.bloggplatsen.se
Postat av: melinda

& det är ju bra attu beställt jackan, så du slipper frysa när snön kommer ;)

2010-09-12 @ 17:19:37
URL: http://mellz.bloggplatsen.se
Postat av: Evve

haha, mellis ;) du är allt söt!

2010-09-12 @ 20:57:14
URL: http://sarahevelina.blogg.se/
Postat av: linnnn

många av dina komppisar flyttar ju härifrån :/

2010-09-12 @ 22:02:13
Postat av: Evve

jo, men många flyttar inte så långt bort och några stannar ;)

2010-09-12 @ 22:14:57
URL: http://sarahevelina.blogg.se/
Postat av: aliciaholmgren

Hej, vi har exakt samma problem! Vet inte om ja vill flytta fast ändå vill ja de, & tänk om jag åker & de bli för jobbit så man måste flytta hem & göra ett omval... varför kan man åtminstone inte få ett år till på sig att tänka?

2010-09-13 @ 17:40:21

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0