Jag vill verkligen inte bli sjuk.

Jag har märkt att sen fjällturen så har min förkyldning blivit värre. Jag har frossa hela tiden och känner mig allmänt sjuk. Jag hoppas att det går över tills på måndag. Jag tänker inte vara borta från skolan. Okej, för att lätta upp stämningen;


8 saker jag är nöjd med i mitt liv just nu:

1. Jag märker att min kondition har blivit bättre och det känns svinbra!
2. Jag städar mitt rum lite oftare och det känns faktiskt inte så jobbigt att göra det.
3. Resan till Frankrike längtar jag verkligen till! Hoppas att allt flyter på som det ska.
4. Jag undviker att kolla mig i spegeln så att jag slipper tänka på hur ful och fet jag känner mig, när jag känner så alltså.
5. Jag känner mig smal just nu, idag.
6. Mitt hår har blivit lite längre.
7. Jag känner inte suget efter att bita på naglarna lika ofta, känns skönt.
8. Okej, sista. Ehm, jag har fått massa nya kläder. Både från Ellis och så har mamma köpt från nätet. Så, tack Ellis och Mamma.

Nu känns livet lite bättre, och bara för att göra det ännu bättre så ska jag lyssna på Ulrik!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej granne

Kolla in Idas sminkning på min blogg. Hon var mindre då gulligt

2010-09-04 @ 22:58:48
URL: http://jennifernicole.bloggplatsen.se
Postat av: melinda

det känns bra när man hittar det dära positiva i sitt liv, iaf för stunden

2010-09-05 @ 14:12:06
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0